Daaaar gaan we dann!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Mandy Beemster - WaarBenJij.nu Daaaar gaan we dann!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Mandy Beemster - WaarBenJij.nu

Daaaar gaan we dann!!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 Augustus 2013 | Nederland, Heerhugowaard

Zo! Alle dagen zijn afgeteld, nu de laatste uurtjes nog tot ik naar Australië vlieg. Via deze blog kan je me volgen :D ik zal me best doen om af en toe wat te laten horen ;) kusjes Mandy

  • 20 Augustus 2013 - 00:05

    Dorien Berkhout:

    Veel plezier lieve Menno! X (P.S. Tour de Waard, de kater waard? :) )

  • 20 Augustus 2013 - 00:21

    Fabianne:

    Heel veel plezier en ben nieuwsgierig naar je reisverslag. Liefs fabianne

  • 20 Augustus 2013 - 08:50

    Melanie Bizot:

    Heeeeel veel.plezier lief!! Gonna mis uuuuu x

  • 20 Augustus 2013 - 10:33

    Sharon Vendeville:

    Opgeslagen onder de favorieten. Ik ga je volgen!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 11993

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

Australië werken en reizen

Landen bezocht: