Bye bye Bunkhouse - Reisverslag uit Manly, Australië van Mandy Beemster - WaarBenJij.nu Bye bye Bunkhouse - Reisverslag uit Manly, Australië van Mandy Beemster - WaarBenJij.nu

Bye bye Bunkhouse

Door: mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 September 2013 | Australië, Manly

Zo veel dingen die al zijn gebeurd. Het stapelde zich op in m'n blauwe boekje (die ik van Dan en Jen heb gehad) dus ik zet gewoon weer wat op men blogje. First of: de hoeveelheid mensen die hier hardloopt, pfff! De eerste dag dat ik aankwam was ik ze al tot men verbazing aan het tellen, maar sinds ik zelfs in de art-gallary een meisje zag met hardloopschoenen vind ik het al normaal. Gekke sportieve mensen hier :p en ben dan ook heeeeel trots op mezelf dat ik ook al twee x in de ochtend ben wezen rennen.

Second: o-ve-ral sushi, echt heerlijk!! Gisteren zijn we met onze (halve) groep naar de ferry gelopen om daar wat sushi te scoren en daarna hebben we het met prachtig uitzicht op het haventje en strandje bij manly het opgepeuzeld hmmm...

Onze onwijs leuke groep die uit 12 man bestond is al een beetje her en der uit gevlogen. 4 zijn er op zoek naar een camper, eentje naar melbourne, eentje op naar werk op het platteland, eentje naar een ander hostel hier in manly, en de overige 5 zitten nog in the bunkhouse. De 6 in manly hebben hier allemaal een baanje in restaurants sinds vandaag.

That leaves me.. Ik heb uiteindelijk besloten om toch te gaan surfen! Morgen ga ik naar hartje sydney omdat ik woensdag om 7 uur de bus neem. Ik ga een stuk oost-kust doen van Sydney naar Byron Bay! Ik vind het wel een beetje spannend maar merk wel dat ik het eerste hostel met al die nederlandse mensen en abp om op terug te vallen los moet laten.

Ik ga de 11e met een vrouw praten over het werk als een au-pair en dan voor defqon (14e) ga ik langs de gezinnen zodat ik na defqon meteen bij een gezin aan de slag ga! Wederom spannend maar heb wel zin in routine :p want ja.. geloof het of niet... dit prachtige strand en leuke uitgaan is ook maar steeds hetzelfde!

Ik heb al 3 dingen gratis gehad:
1- Gratis Biertje van een jongen die dacht dat ik brits was vanwege me accent haha :p
2- Gratis Ben&Jerrys, de smaak: cookie dough is in australie nu : i dough i dough omdat het homo huwelijk hier nog steeds niet legaal is
3- Blue Man Group, vraag me niet hoe, maar er waren 20 kaarten voor het hostel, en ik ben zooo blij dat ik ben gegaan. Van moment een zat ik op het puntje van me stoel, ziek mooie show. Me toneel hartje begon weer te kloppen...

Ik denk dat ik weer wat laat horen nadat ik defqon en de surf trip heb gehad misschien zelfs na het werk, heel veel liefs from a very happy mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 11994

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

Australië werken en reizen

Landen bezocht: