DEFQON.1 AUSTRALIA!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mandy Beemster - WaarBenJij.nu DEFQON.1 AUSTRALIA!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mandy Beemster - WaarBenJij.nu

DEFQON.1 AUSTRALIA!!!!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

21 September 2013 | Australië, Sydney

hoi hoi! weer een update, vanuit sydney dit x!

DEFQON.1 AUSTRALIA wooooooooohoooooo wat een faist!! De dag ervoor was er voor het eerst de hele dag regen :'( dus ik vreesde dat ik heel wat zonnedansjes moest doen voor defqon, het is gelukt want het weer was top!! De ochtend van defqon was ik helemaal hyper natuurlijk met twee bussen vol oranje ellende naar het regatta centre! Ik hield voordat we aankwamen het praatje in de bus waar en hoelaat we weer terug zouden, dat ze de troep mee moesten nemen uit de bus, en vooral heel erg moe in de bus terug moesten zitten! Naja kaartje halen (20$ voor de abbo's gedoneerd) hup naar binnen, piesen, muntjes, biertje...........FAISTEEEEEENNN!! Man man, iedereen die oranje droeg was die dag opeens me beste vriend! Heb me geweldig vermaakt, vooral bij de black met goeie hardcore staan knallen. En als in naar de Mainstage ging dan stond ik meestal voorin bij de hekken omdat ik daar lekker kon dansen. Af en toe naar de vriendjes die in de menigte stonden maar ik hou niet zo van dat hutje mutje gedans dus dan was ik vaak al weer snel gevlogen. Het was een onbeschrijvelijk faist, heeell anders dan normaal maar met de juiste muziek was het gewoon genieten. Er staan een paar fototjes op men facebook en de rest beloof ik te uploaden als er een beetje een knappe pc tot beschikking is!

goed nieuws: ik heb een baan!!
gek nieuws: niet als au-pair!!
Plannen zijn er om geweizigd te worden :p
Heb me bedacht eigenlijk omdat er niet genoeg geld tegenover staat. Veel gezinnen zijn nu ook met zomervakantie en nemen dus geen au-pair aan. De gezinnen die ik nu kon vinden hebben iemand nodig voor max 14 uur per week.. daar komt dan bij dat ik dan waarschijnlijk tot eind februari zou moeten blijven.. dus hup dan zoeken we toch wat anders! :)
In Manly gesolliciteerd bij vanalles en nog wat, zelfs een proefavondje in een restaurant gehad (wat ik erg leuk vond eigenlijk) maar kreeg niks terug.
Via de duitse zusjes had ik gehoord dat ze in een country hotel nog iemand zochten. Dus ik heb in een middagje bellen bellen bellen met de baas van het hotel en een medewerkster gesproken en PAM PAM PAM: IK HEB DE BAAN in het Jolly Collier Hotel in Dysart (bij Emerald Queensland)
Het is een hotel met een bar, restaurant en een bottle shop. Dus afwisselend werk voor minstens 3 maanden. Met ongeveer 35 uur per week werk, mooi salaris, accomodatie en eten! Dus ben benieuwd, en laat wel wat horen als ik er ben! Ik ga namelijk met Vinnie en Jasper mee in de auto naar Brisbane, dus lekker rustig de oost-kust omhoog. Volgende week donderdag richting Emerald!

nou hopelijk mijn volgende bericht vanuit het hotel, dikke kus mandy <3

  • 21 September 2013 - 09:38

    Irma:

    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Lekker genieten en nog lang niet terugkomen ;) Wel jammer dat je Sint & Piet gaat missen! Dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 11992

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 30 November -0001

Australië werken en reizen

Landen bezocht: